comel comel sume

http://www.dreambingo.co.uk/

Sunday, 26 February 2012

tentang perasaanku

terasa,tersentap,terkilan,meluat..errr...correct!!memang ada rasa macam 2 pn..hmmm..tengok laaa kalo dah boleh enjoy..lupa habeh suma orang xkira orang yang dye syg keee...mmm ntahlaaa..malas lah kalo macam nie..sedih sangat-2..terkadang 2 rasa menyesal pn ada..adehh,sedih laa..rasa macam dri nie xpnting jaa..tengok laa bla dah habis enjoy sume,tawu2 jaa kata orang mjuk,dan-2 jaa kol..habis enjoy baru nak cari kte..e'eee...apa nie..knp xkol ms tngah enjoy jee..nampak sangat laa kan..dye xtawu kot yang kte nie..pnya laa tggu mcj dyee...bole dya biar mcam 2 jaa.huh!macam ni memang terasa sangat-2 laa.. benci laa kalo macam ni jaa saluw..xpnah terpkir kee perasaan orang lain emm??xpelaa..''izinkan diriku meluahkan rasa,maafkanlah aku andai kau terasa,biar kupaparkan apa yang terjadi moga engkau xulangi''
please laa tlong laa hargai..xkan bila orang dah xda nanty baru nak sedar kot..bla dah pergi baru nak menyesal kot..adehh..nie bla  orang dah d'depan mata'd'cc 2..jaga laa lelok..jangan nak sakiti ati nie jee..xbest laa kalo macam nie..orang balik kat dyee sbb orang still cintakan dyee..nak dyee brubah dmi relationship nie..tptptp...i dont know laa apa yang berubah tataw..blaa orang dah cintakan dyee sygkan dyee xbermakna dyee bole wat sesuka aty jee tnpa pk perasaan nie,dri nie....sampai bla nak macam 2..dye kna laa berusaha sama..sbb 2 terkadang rasa macam malas jaa nak layan..kalo dah wat macam 2..pepaham amik laa knapa orang buat macam 2..renung-2kanla...msty ada smthng wrong kan..bla dah dapat aty ni nak wat penting xpnting jaa...bla dah xdaa mla laaa baru nak pulun-2..menyesal lah sumaa..ambik laa sbgai pngajaran sama..hmmm yeaala..i know..orang pn terkadang macam dyee jugak..sama-2 laaa kita perbaiki..:'(
kalau dyee rasa 2 yang terbaik nak wat macam mana kan,..xpee orang redhaa jaa...sbb cinta xmesty memiliki..kan kan kan...kita dah berusahaa ...hmmm...

#saat tiada lagi waktu untuk kita berjalan seiring,saat tiada lagi waktu buat kita berkongsi cerita girang,cukup saja ku merapatkan jari jemariku ..menangkupkannya ..lalu mendoakan dirimu..dengan cara itu aku memohon ,memohon agar dia selalu menjagamu..:)

Tuesday, 14 February 2012

mungkinkah segalanya kerana cinta??emm?




cinta..kata orang cinta itu buta..tapi..aku xpenah faham mengapa dan kenapa cinta itu dikatakan buta..kalau pun benarlah cinta 2 buta ,perlu ke cinta melihat??dan..kalau perlu cinta melihat..perlu ke cinta dibutakan..
hmm..
that's right..memang lah cinta denga manusia sangatlah akrab,bagaikan isi dengan kuku..jem dengan roti..?yaahhh mungkin juga..tapi..mungkin juga cinta ni ibarat kacang yang lupakan kulit???yaa..cinta memang kadangkadang bagaikan kacang lupakan kulit..musuh dalam selimut..gunting dalam lipatan..ketika hadirnya cinta ia penuh dengan kejutan tanpa kita tahu apa2 kan..kadangkadang cinta ni datang pada kita tanpa kita mempelawa langsong..is secara pintas..n terlalu pantas sangat2 kan..cinta kadangkadang juga cinta sangat baik bagaikan sedang berada dalam pentas lakonan..best actor..or best actress..it just the same..cinta kadangkadang sangatlah baik dan sopan sangat manis diucap dan sangat sukar diramal..hmmm..cinta juga kadangkadang sahabat sejati,tapi bila cinta ingin mengkhianat,cinta ibarat kawan tikam dari belakang dan juga ibarat pagar yang makan padi..berbisakah cinta
tapi cinta xpenah mintak untuk digelar baik..digelar dipuji ..diberi anugerah kehormat..cinta juga xpernah marah walaupun dipanggil buta kan..walaupun dipanggil hipokrit dan walau apa pun gelaran yang diberikan pasti cinta xakan pernah marah..kenapa?u know what??sbb banyak sangat benda yang cinta buat tapi...xpernah ada yang menghargai..banyak yang cinta dustakan..tapi...kita sebagai manusia xpernah kita dapat menilainya ..tapi...salah manusia juga..kawan cinta..kawan akrab kawan baik  cinta..yang mengkhianati, memfitnah cinta..tapi...cinta xpernah nak marah cinta xpernah nak berdendam..sebab sebab sebab...cinta adalah anugerah..kenapa kita perllu mensiasiakan cinta dan kenapa cinta perlu mensiasiakan hidup manusia..kerana cinta dan manusia adalah "kawan yang paling bermakna dan saling bergantung antara satu sama lain"



maafkan saya buat awak terluka



Saya minta maaf...

Saya tak berniat buat awak terasa hati dengan saya. Saya tak tahu dah berapa kali agaknya saya buat awak macam 2. Tapi, saya percaya lebih daripada sekali.

Saya sedar, saya sering melakukan kesilapan. Mungkin saja saya sering melukakan hati awak. Buat awak terguris dan tercalar perasaan.

Saya insan biasa. Saya tak selalunya mampu kawal diri dan tutur kata. Namun saya berusaha sebaiknya untuk tidak melukakan hati orang lain. Sebab saya tak suka rasa bersalah bila orang lain terluka kerana saya.

Sebab tu, tolonglah...saya rayu kepada awak supaya jangan amik aty lg eah.. lagi lagi lagi... Berhentilah  merajuk awak...siyesly saya tak pandai nak pujuk orang dengan kata-kata manis. Saya hanya mampu meminta supaya awak berhenti dari merajuk n terasa hati dengan saya lagi...

Awak...awak jangan macam ni nanana...


.

.

.


Awak yang tu...

.

.

.


Tu...

.

.

.



Maafkan saya ye awak...

Dan awak juga (yang tengah baca ni...) :D

likulikukehidupan...



kehidupan xakan indah tanpa hadirnya seseorang sebagai peneman dalam likuliku kehidupan..tetapi tanpa cinta ,akankah wujudnya keindahan seperti taman syurga dalam hidup??hermmmm..ntahla..dan dapatkah kehidupan kita dipenuhi dengan warnawarni sepertimana warna pelangi yang bersinar dalam kehidupan?? kalau cinta 2 indah myb terasa laa bersinar2 kan..salunya kepedihan laa yang paling banyak daripada kegembiraan kan.. cinta ni terkadang ada yang suci..ada yang hanya singgah sebentar, dan cinta juga adakah ia hanya untuk hiburan??hmmm macam sia2 jer..buat pnat bercinta jaa..xke menyakitkan hati seseorang 2..??tetapi percayalah tanpa cinta juga pasti kita xkan merasa bahawa indahnya sesuatu perjalanan hidup ni n kerana cinta juga dia memberikan kita pengalaman dan pengajaran kepada sesiapa yang melaluinya..bagi diri aku..cinta 2 kadangkadang ada perit,kadang2 sukar sangat nak laluinya,hanya allah je yang tawu,tetapi kegembiraan,keasyikan bercinta jga membawa seribu erti dalam diri nie..percintaan yang aku lalui ni jugalah yang telah mengajar diri aku nie erti sebenar cinta..tangisan..gelak tawa kegembiraan..jeritan keperitan dan keriangan saat bersama akan dkenangkan selamanya kerana semua itu adalah harta yang xternilai harganya bagi diri inie..n tengs 4 u  syg bcoz u give me the love..:)

Sunday, 12 February 2012

i'm sorry

awak..sy minta maaf nah..siyesly sy bkan nak lukakan ati awak..xterlintas langsung kat aty sy nak wat awak macam 2.. tp sy xsengaja awak..siyes sy xda mood sangat harinie..hampir setiap hary sy teringatkan kisah lalu sy..sy teringatkan dyerr sy xbole trma smua 2..sy xbole nak pasrah awak...sy tawu sy xsempurna ..sy jga manusia biasa awak..sy xbole trma apa yang dea wat kat sy..sy tawu memang sy dah ada awak..tp sy takut sangat sy dipermainkan..sy xnak kisah lama sy berulang macam kisah sy dgan dyerr...sy tawu awak cintakan sy,sy tawu awak sayangkan sy.. tp macam ex2 sy, dlu dorang cakap dorang cintakan sy, sygkan sy,sy laa segala2nya..tp last2 dorang yang wat hal..dah 2 kali sy kna macam 2 awak..sy ditipu awak..dah banyak kali sangat..awak bayangkan dalam suatu masa dorang kapel nan sy,tiba2 wujudnya orang ketiga.. kapel dalam masa yang sama..sy serik awak.. sy xnak dah jadi macam dlu...sakit sangat awak..sy xnak terus2 lukakan aty awak..iya sy ngaku sy memang sayangkan awak,tp dalam masa sy sayangkan awak sy still ingat2 lg kisah lalu sy..sy sedih sangat..sy takut sangat..lelaki nie mulut manis kan..berbunga2 ja ayat dyerr..hmm...asyk sy ja yang jaga aty dorang tp aty sy xda sapa pn yang nak jaga kan...perlu ker sy nak jaga aty orang lain???rasanya x kan...jadi awak,sy harap awak dapat maafkan kesalahan sy eah..sy bukannya apa,sy just nak awak untuk sy je xda yang lain slain sy,sy je awak..awak faham kan...please awak..kalo awak sayangkan sy boleh x biarkan sy lupakan kenangan2 sy  yang lama dlu then baru kita teruskan relationship kita 2..sy xnak sakitkan haty awak..awak pn dah banyak terasa dgan sy kan..sy xnak terus2 seksa aty awak..awak terlalu sempurna untuk sy awak..tp silap sy jugak sbb terlalu terburu2 sangat kan..last2 inilah jadinya..maafkan saya awak..