comel comel sume

http://www.dreambingo.co.uk/

Sunday, 26 February 2012

tentang perasaanku

terasa,tersentap,terkilan,meluat..errr...correct!!memang ada rasa macam 2 pn..hmmm..tengok laaa kalo dah boleh enjoy..lupa habeh suma orang xkira orang yang dye syg keee...mmm ntahlaaa..malas lah kalo macam nie..sedih sangat-2..terkadang 2 rasa menyesal pn ada..adehh,sedih laa..rasa macam dri nie xpnting jaa..tengok laa bla dah habis enjoy sume,tawu2 jaa kata orang mjuk,dan-2 jaa kol..habis enjoy baru nak cari kte..e'eee...apa nie..knp xkol ms tngah enjoy jee..nampak sangat laa kan..dye xtawu kot yang kte nie..pnya laa tggu mcj dyee...bole dya biar mcam 2 jaa.huh!macam ni memang terasa sangat-2 laa.. benci laa kalo macam ni jaa saluw..xpnah terpkir kee perasaan orang lain emm??xpelaa..''izinkan diriku meluahkan rasa,maafkanlah aku andai kau terasa,biar kupaparkan apa yang terjadi moga engkau xulangi''
please laa tlong laa hargai..xkan bila orang dah xda nanty baru nak sedar kot..bla dah pergi baru nak menyesal kot..adehh..nie bla  orang dah d'depan mata'd'cc 2..jaga laa lelok..jangan nak sakiti ati nie jee..xbest laa kalo macam nie..orang balik kat dyee sbb orang still cintakan dyee..nak dyee brubah dmi relationship nie..tptptp...i dont know laa apa yang berubah tataw..blaa orang dah cintakan dyee sygkan dyee xbermakna dyee bole wat sesuka aty jee tnpa pk perasaan nie,dri nie....sampai bla nak macam 2..dye kna laa berusaha sama..sbb 2 terkadang rasa macam malas jaa nak layan..kalo dah wat macam 2..pepaham amik laa knapa orang buat macam 2..renung-2kanla...msty ada smthng wrong kan..bla dah dapat aty ni nak wat penting xpnting jaa...bla dah xdaa mla laaa baru nak pulun-2..menyesal lah sumaa..ambik laa sbgai pngajaran sama..hmmm yeaala..i know..orang pn terkadang macam dyee jugak..sama-2 laaa kita perbaiki..:'(
kalau dyee rasa 2 yang terbaik nak wat macam mana kan,..xpee orang redhaa jaa...sbb cinta xmesty memiliki..kan kan kan...kita dah berusahaa ...hmmm...

#saat tiada lagi waktu untuk kita berjalan seiring,saat tiada lagi waktu buat kita berkongsi cerita girang,cukup saja ku merapatkan jari jemariku ..menangkupkannya ..lalu mendoakan dirimu..dengan cara itu aku memohon ,memohon agar dia selalu menjagamu..:)

No comments:

Post a Comment