comel comel sume

http://www.dreambingo.co.uk/

Tuesday 14 February 2012

maafkan saya buat awak terluka



Saya minta maaf...

Saya tak berniat buat awak terasa hati dengan saya. Saya tak tahu dah berapa kali agaknya saya buat awak macam 2. Tapi, saya percaya lebih daripada sekali.

Saya sedar, saya sering melakukan kesilapan. Mungkin saja saya sering melukakan hati awak. Buat awak terguris dan tercalar perasaan.

Saya insan biasa. Saya tak selalunya mampu kawal diri dan tutur kata. Namun saya berusaha sebaiknya untuk tidak melukakan hati orang lain. Sebab saya tak suka rasa bersalah bila orang lain terluka kerana saya.

Sebab tu, tolonglah...saya rayu kepada awak supaya jangan amik aty lg eah.. lagi lagi lagi... Berhentilah  merajuk awak...siyesly saya tak pandai nak pujuk orang dengan kata-kata manis. Saya hanya mampu meminta supaya awak berhenti dari merajuk n terasa hati dengan saya lagi...

Awak...awak jangan macam ni nanana...


.

.

.


Awak yang tu...

.

.

.


Tu...

.

.

.



Maafkan saya ye awak...

Dan awak juga (yang tengah baca ni...) :D

No comments:

Post a Comment