comel comel sume

http://www.dreambingo.co.uk/

Sunday, 1 January 2012

get redi





Btol cakap sesetengah orang..kalo diri kita nie rasa  xbersedia  lg nak bercinta baik jangan pandai pandai nak menerimanya laaa...myb akan lebih menyakitkan krana ia akan melukakan aty pasangan kita..aishhh...ianya boleh melalaikan tentu ada perbuatan perbuatan yang salah, yang allah xredhai ..bila becinta nie yaaa aku setuju memang kita juga perlu nak jaga haty banyak pihak kan..nak kna amik aty laa,nak kna cover laa nak kna dengar cakap laa nak kna macam macam laa itu la ini laa kan..hmm...aduh...rasa beban laa kalo idup macam nie..tnc pn ada kan..tapi ...Kalau kita taw, kat depan tu ada longkang besar.. kat bawah tu ada buaya, biawak, babi, ayam, cicak dan sebagainya.. dan kita yakin kita dapat melintasinya dengan sekali lompat, jadi apa salahnya kita mencuba jugak kan .. mana la tau, lepas..
Kalau kita xyakin nak lompat, kenapa kita nak cuba jugak lompat kalo kita memang dah tau dah akan jatuh ke dalam longkang tu.. terpikir jugak  ada baiknya kalau  kita amik masa sket, buat titi ke.. insyaAllah, kita akan dapat melintas longkang 2 dengan jayanya sambil menjelir2kan lidah kepada makhluk2 kat dalam longkang itu..
yala...walaupn kna amik masa , tapi insyaallah kita akan dapatkan hasil yang memuaskan kan...cinta kalo xdirestui oleh keluarga memang menyakitkan laa..org cakap umah tangga kita memang xkan bahagia kan ,pasti akn ada ja ujian yg bakal kita trima.....aishh..











No comments:

Post a Comment