comel comel sume

http://www.dreambingo.co.uk/

Saturday 31 December 2011

new year...


hari berganti,bulan berganti,tahun pn tetap jugak berganti...taun baru harapan baru tetap ada..tetap semangat..masa belalu adalah kenangan.hari ini adalah goresan ,hari esok adalah harapan, selamat datang taun 2012..selamat tinggal kenangan,selamat datang harapan...:) wah..pejam celik pejam celik...dah masuk 2012...pantasnya masa berlalu kan...aku harap perkara yg lepas lepas biarlah menjadi pengajaran at dalam idup aku..aku pn bkannya kanakkanak lg..dah masuk 21 laa...dah bole pk dah pn yang mana baik n yang mana x,,,yang xbaik ditinggalkan..yg baik diutamakan kot..:)..n aku harap sangat semoga masa depan aku lebih cerah dari hari2 yang lepas2..insyaallah..hehe...tp..siyesly aku cakap,xtipu bagi aku awal taun nie xbest laa sedih jerr...kawankawan yang wish at aku pon biasa ja bg aku,tp yang  mengejutkan lagi aku dapat mcj new year dr smeone tuh...xsangka lak dea ingat aku lagi kan..hmmm..at hostel asyik dok dengar owg dok tembak2 bunga api ja..menanah tinga nih taw..nak tengok pn xdak mood aishh...budakbudak niang rapik pakatpakat bediqi kat tpi tgkap,yang aku nih berkurung jerr at bilik..taun nie macam xbermakna ja bg aku, dah xmacam taun yang lepas2 2..sedihsedih :(...masih berharap, aku kalo boleyh nak jer taun yg lepas2 still kekal xberubah ubah..tp nak buat macam mana,masa n hari kan tetap xbole ubah...ia berjalan dengan sendirinya...itulah kenyataan yang perlu aku terima..hurmmm...xpelaaa...slowslow laa kan,mana tawu lamalama nanty taun nie lahh yang aku xnak tinggalkan,taun ni laa yg salu aku ingatkan..hehe harap2 macam 2 la...amin...

No comments:

Post a Comment