comel comel sume

http://www.dreambingo.co.uk/

Sunday, 8 April 2012









Tak semestinya kita akan bersama dengan orang yang kita sayang. kalau kita sayang orang tu, cinta orang 2 sangat-2 pun, kalau dia bukan jodoh kita & kita tak ditakdirkn untuk bersama dia, kita takkan bersama dengan dia juga. cintailah & sayangilah orang 2 bersederhana, jangan bagi seluruh hati perasaan tu kat orang 2, kerana kita tak tahu masa depan kita macam mana. sayang & cintalah orang yang sayang & cinta kat kita, jangan kita je lebih-lebih terhegeh-2 kat dia. hargailah orang yang sayang kita, cinta kita, jaga kita.. jangan paksa orang sayang & cinta kita, biar dia sayang & cinta kita sebab dia sendiri yang nak.. kalau dia tinggalkan kita & tak sayang kita lagi, lepaskan dia ja, jangan merayu-2 supaya dia kembali pada kita, jangan mempertahankan sesuatu yang bukan milik kita..:) Memang sakit & perit bila terputus di tengah jalan. Nak capai kebahagiaan bukan senang. Allah akan uji macam-macam pada setiap perhubungan tu. Kalau Allah tak uji masa tu, maybe Allah akan uji selepas itu kan..

No comments:

Post a Comment