comel comel sume

http://www.dreambingo.co.uk/

Thursday 22 December 2011

buang yang keruh ambil yang jernih


okay..assalamualaikum...
especially i  want 2 thank u to amirrul hidayat.because he provided my blog perfectly.tengs very much..
penghargaan darimu xakan sy lupakan..tanpa awak ,pasti blog sy xkan sempurna..almaklumlah...sy  ni bkan pandai sangat nak tambah2 application nie segala..jadi,sy bg yang pro jeala uruskan benda nie..hehehe...walau apapun sy minta tolong awak,awak xpnah nak merungut dengat sy kan ..tengs awak.
saya hepi sangat dengan awak ..walaupun kita baru je knal,tapi siyes sy dah mula senang dengan perangai ,sikap awak n sume laaa..awak..dah mula nak sayang awak..sy senang dengan awak..and hopefully relationship kita nih berkekalan hingga ke akhir hayat....insyaallah..sama2 kita doakan k...sy tahu memang smua orang yang dah ada relationship kat luar 2 pn impikan saat saat macam ni jugak kan..tipu laa kalo cakap tak...:)okay nak bagitaw..kini..saat ini...dan mulai hari ini juga saya akan muncul  kembali dengan cerita yang baru, harapan yang baru, dan juga perasaan yang baru.. apabila melonjak ujung taun nie...
dah beberapa hari dah sy xupdate kan blog ni eah.,xpe.. bkan apa tp sebenarnya  amik mood dlu laa walaupn nak create blog nie..hehe..tapi.siyesly kan...dah macam2 berita baik n buruk yang  aku lalui sepanjang tahun nie..dan insyaallah aku redha dengan ketentuannya..walaupun xtertahan...sabar jeala..myb DIA dah aturkan yang terbaik untuk aku..:)
but now,aku rasa dah tiba masanya untuk aku berubah ke arah yang lebih positif...insyaallah..aku dah bkak buku baru lembaran baru...smuanya kna laa berubah..bak kata pepatah melayu.."buang yang keruh, ambil yang jernih"
wah wah wah...berpuitis pulak aku nih..hehe
dulu aku selalu di timpa nasib malang n aku terus hanyut di bawa perasaan yang negatif..sampaikan smeone tuh cakap kat aku ,aku nih pembawa malang..hmmm...sedihnyer dengar ayat tuh...xpela...
mulai sekarang nih  aku ingin sangat untuk berubah...
aku harap ada org yg akan sokong aku dlm apa jua yg telah atau akan aku lakukn..:)

No comments:

Post a Comment