comel comel sume

http://www.dreambingo.co.uk/

Wednesday 21 December 2011

itulah aku...


1. TAK CUN SANGAT...

Ni memang aku akui, aku ni bukan lah dari golongan remajaremaja ataupun kanakkanak yang cun…hehehe...tapi aku bersyukur dengan apa yang dikurniakan oleh Illahi…

2. TAK ROMANTIK...

Ha, yang ni pun salah satu punca nya… aku ni tak pandai sangat nak beromantik-romantik ni…segan…malu…tambah2 klau ramai orang...hehehe…

3. TAK SABAR LAMA...

Aku leh sabar kejap je... kalau leh nak orang yang disayangi sentiasa bersama (sms ke call ke)...tapi tak la sampai aku nak mengamuk teruk-teruk (merajuk je tu pun tak lama)...

4. KURUS...

aku memang kurus ..kurus sangat macam orang xcukup makan....tapi aku xlarat nak makan dah..dah berbagai aku cuba untuk berisi..tapi..xmenjadi..ntah laa kan, janji aku bahagia..’ itu kot sebab nya...

5. MUDAH TERSINGGUNG

kalo nak taw aku nie mudah sangat nak terasa..kalo orang cakap kasaq sikit je actually my fmli msty aku akan nangis..tulah aku..:)

6. TAK PANDAI PUJUK...

Aku ni bukan jenis pandai memujuk rayu...kalau nak merajuk, baik la sendiri..tp bila diri sendiri merajuk, sibuk pulak mengharap orang pujuk...hehehe...

7. KUAT CEMBURU...

 ha yg nie memang xbole dinafikan lagi laa..aku memang kuat cemburu sangat..susah org nak faham aku,aku rasa org yang boleh faham aku adalah org yg kuat cemburu macam aku jugak kot..hehe

No comments:

Post a Comment