comel comel sume

http://www.dreambingo.co.uk/

Saturday 31 December 2011

surat cinta terakhir buat c-dhia~~~

saya telah mengembara ke hujung dunia mencari CINTA sy..tapi kali pertama sy bertemu dengan awak,hati sy terus terpaut at awak tetahu kenapa. ya allah demi tuhan sy xtahu kenapa,tapi...itulah kebenarannya...itulah kenyataannya...But,one day..sy telah menolak awak,walaupn awak telah mencabar sy dengan kejujuran awak..tapi awak nak tahu x bahawa awak memang xbertepuk sebelah tangan. Dan awak penah berjanji pada sy bahawa sy bukanlah salah seekor rama rama perhiasan di dinding kamar awak..tp awak tipu..
nak tau x..hanya dengan sebuah renungan awak je dah buatkan saya jatuh tersungkur ke penjuru  mata awak. siyesly,saya memang xdapat nak tipu perasaan sy sendri bhawa sy menyanyangi awak. dan disaat sy mencintai awak, sy jatuh ke dasar perasaan yang paling dalam. dalam sangat n lemas dan hampir tenggelam di dalam lautan kasih sayang, seribu impian dan sy mula terpikir, sy mengembara ke hujung dunia, mencari awak, rupanya awak ada di sisi sy selama ini dan baru sy sedari tika dan saat itu...
Sy bagaikan merpati putih, CINTA sy merana bila mencari singgahsana di hati awak. tapi...nyata sy dapat temuinya...tapi, akhirnya bila awak dah dapatkan CINTA sy ,awak campakkan jauh at dasar laut yang xmampu pun sy nak selam. kat sana memg sy xmampu pn nak melihat cahaya.awak berikan sy harapan, dan akhirnya jugalah awak menyalakan api dan membakar sy dalam diam...     
                         
awak...sakit...sy sedih sangat...tapi jauh di sudut hati sy merasakan awak masih belum cukup  dewasa untuk memahami apa itu erti CINTA dan mungkin tak akan dewasa atau mungkin juga awak belum benar benar jatuh CINTA pada seseorang...jadi,siapa sy di hati awak?

adakah selama ini awak sebenarnya tak pernah menCINTAi saya??

siapa yang memujuk saya untuk membuka pintu hati dikala sy keseorangan??

siapa yang mengajar saya bahawa CINTA itu memerlukan pengorbanan??

siapa yang beritahu saya agar sentiasa jujur pada perasaan sendiri??

awak!
sebelum sy menghilang diri dari dunia awak, sy ingin menyatakan sesuatu yang xpernah awak tahu. kalaulah awak tnya kpada sy, sedalam mana sy CINTAkan awak, inilah jawapan sy..
''kalau suatu hari awak kehilangan suara, saya akan memberikan suara saya, agar awak dapat bersuara semula. meskipun waktu itu saya akan bisu buat selamalamanya...
''dan kalau suatu hari awak kehilangan hati, saya akan memberi hati saya agar awak dapat hidup untuk selamalamanya...meskipun waktu 2 saya dah xda kat dunia ni(awakxpernahtahu)
if u really LOVE smeone, then let that person go. if that person is meant for you, then that person will come back to u eventually..but if than person does not, then that person was never meant for u ,in the first place..

awak...
kerana sy menCINTAi awaklah sy melangkah pergi demi kebahagiaan awak...sy berdoa supaya suatu hari nanti awak akan temui apa yang awak cari. supaya suatu hari nanti awak akan memahami apa erti CINTA sebenar..supaya suatu hari nanti akan dapat mengetahui bagaimana rasanya terlalu menCINTAi seseorang dan semoga awak xkan pernah terlewat untuk menghargainya..
awak...sy juga percaya pada tuhan yang mempertemukan kita .sy tahu ada hikmah di sebalik semua ini dan sy xakan menyoal. sy juga xakan pernah kesal sekurangkurangnya sepanjang mengenali awak, sy telah berskap jujur dan iklas dengan  perasaan sy..
sy juga percaya,andai benar kita punya jodoh ,awak akan kembali kepada sy..itu bukan harapan sy, tetapi sy ingin belajar untuk pasrah pada ketentuan tuhan dan kalau pun awak takkan pernah kembali kepada sy,sy percaya, mungkin itu yang terbaik untuk kita..:)
#kopipastedariblogakuyangsatulagisebabakunakdeletedahblog2...:)

No comments:

Post a Comment