comel comel sume

http://www.dreambingo.co.uk/

Friday, 30 December 2011

mulut longkang...


okay..kata kunci sy pada harinih adalah seperti tajuk di atas..iaitu.."mulut longkang"wahhh macam best jew bunyinyer kan..menarik..tp kata org, mulut tempayan leh ditutup....
           
wlupon aku  asyik pikir, tempayan ade mulut ke??? hehe hmmm...okay, abaikan psl tempayan...nk kgc cerita ni psl mulut org...mulut org tkleh tutup. Ishh!! mmg aar!! kalo leh tutup pon, cmna?? ngn tgn kita??haha  Eiii....xmao aq! geli okay!! kalo ngn plaster kaler coklat yg org buat box-packing tu okay laa...hahaha...bila nk bukak blk,qentap ja kuat2 biar t'tanggal bibir tuh puas hati! sbb apa?? sbb mulut tu jahat...msty korang tertanya2 kan..jangan risau...sgalanya akan terjawab disini...mohon bersabar okay..haha,what!!!aishhh macam 2 pn ada jugak ka?ap 2 mulut longkang??longkang pnah dengar laa kat setiap rumah org pn ada longkang taw.....ohhh jangan risau..bkan longkang yang kat umah tuh..tapi..aq difahamkan bahawa mulut longkang nih ada pada orang orang yg tertentu je taw..ia juga dikategorikan dalam ..dot dot dot..mulut celupaq orr mulut berpuaka..mulut yang penuh dengan misteri..dipenuhi dengan bayang bayang hitam..iaitu "MISTERI PUAKA NIANG RAPIK"aishh..bkan yg 2..ehmmm..alaa..yang mcm mami jarum tue...duk sebar cerita ja kat org kan....hahaha..dasyadnyaahh...ohh dah tahu??nak taw x sapa yg mlot longkang tuhh...ohh noo...nanty kalo dibagitahu kat cney nanty takut org tuh xbole nak mencari makan pulak...alahai...kesiannyer..okay..i know that's all salah aq..tp aq jgak manusia biasa kan..macam kau jugak...tp berpada pada lah nak mereka cerita pn..bkannya boleh dapat duit pon..kalau kau beribadat dapat jugak pahala daripada kau dok menyampai sana sini dapat rugi jerr taw...huh!....apa laa nak jadi...asalkan dyerr bahagia..:) kat dunia bole laa kau nak b'lagak cakap macam2 kat aq nih tp sbenarnya kau  tuh yg dah salah faham..tptptp xkesah laa aq just xpuas ati ja.. kat akhirat sana nanty...berjawablah engkau yaa syg...harap2 engkau cepatlah bertaubat kay..sudahla..pergilah dgan mulut perfume kau 2....ad aq kesah??? sbb aq tkkn kwn ngn org mulut longkang ni...sbb baunya memang aq dh tkleh tahan...busssuuuukkkk kooottttt!!!

No comments:

Post a Comment