comel comel sume

http://www.dreambingo.co.uk/

Wednesday 21 December 2011

terima kasih....




awak...
terima kasih diatas ungkapan awak dulu..masih segar lagi dalam ingatan saya ...
"belajar rajinrajin"...2 laa yg xpnah sy lupa..terima kasih kerana menaikkan semangat saya untuk belajar..mungkin dengan kata awak 2 boleh buatkan saya ke puncak yang lebih tinggi..insyaallah..terima kasih awak...walaupun ungkapan awak 2 ringkas tapi penuh dengan makna kan..awak...terima kasih juga atas kejayaan awak menjadikan saya seorang insan yang setia menanti tanpa penghujung satu ketika dulu..terima kasih sbb awak  dah cuba memenuhi hati saya dgan seribu persoalan ..terima kasih jugak sbb sampai saat ni awak biarkan saya menanti jawapan yg semestinya menjadi persoalan,terima kasih dengan kejayaan awak kerana mewujudkan ribut taufan kat hati saya dan tahniah jugak kerana awak dah mengguris hati saya mencalarkan hati saya..terima kasih awak walaupun selama nie  ati saya xpnah terguris oleh manamana pihak lg..terima kasih awak...tahniah awak orang yang pertama untuk semua itu walaupun dulu awak kawan baik saya kan..maafkan saya dgan hati dan perasaan sy,bukan 2 yang sy mintak tapi..ia datang tanpa sy minta..maafkan sy jika dr ni hadir untuk menyusahkan awak eah..maafkan sbb membuatkan awak keliru..jika  x...???dan terima kasih sangat sangat sbb awak xpenah nak memahami hati dan perasaan sy langsung...awak nak sy fahamkan awak..tp awak xambik peduli langsung pasal sy kan..malah awak pntingkan orang lain lg walaupn awak baru knal dyer kan...xpe...sy faham...tengs awak..sy sedar spa diri sy nie..tapi..mungkin sy bukan yang awak nak..mungkin sy bkan ciriciri yang awak impikan .dan mungkin jugak dr sy terlalu banyak kekurangan untuk awak..itu sy faham awak..sy sedar...tapi...sy tetap manusia biasa..ada perasaan seperti mana awak rasa..tapi...adakah yang ni jugak sy harus dipersalahkan..???saya minta maaf sy tawu memang sy xterdaya nak tolak perasaan yg sentiasa b'ombak kat ati sy ni..sy faham awak..tapi...kalau awak terkilan dengan sikap sy ,percayalah sy lagi seribu terkilan daripada awak..awak..maafkan sy...sy pasti awak xkan memahami tentang dr sy nie....maafkan sy..sy taw sy yg putuskan hubungan kita kan..iyea..betol..memang sbb sy dah xtertahan dgan perangai ego awak..smuanya asyk nak salahkan..salah awak,awak xpernah nampak..tapi..xpe awak..walaupn agak sukar untuk sy terima kenyataan yg kta dah xda pape,tapi percayalah itu memang yang terbaik untuk kita..percayalah awak..jika awak betolbetol faham dengan keadaan dan perasaan sy saya taw awak pasti akan memaafkan sy...terima kasih awak...
dalam xsedar, air mata sy mengalir bila sy tngah create blog nih..tapi nangis sy bkan sebab cinta yang aku dah bunuh tapi...kerana jiwa sy yang betulbetul terluka..maafkan sy yaa..



No comments:

Post a Comment